31 stycznia 2013

Trafiony zakup. Part III

Ostatnio szukałam dla mojej Kruszyny czegoś, co pozwoli mi nakarmić ją bez pośpiechu i obawy, że jedzenie w miseczce szybko wystygnie. Miałam dość bawienia się z miseczką, która pływała w dodatkowym talerzu, gdzie wlewałam gorącą wodę.


Znalazłam w Internecie miseczkę Canpol UFO :) Kupiłam, przetestowałam i jestem zadowolona. Miseczka jest idealna do podawania pierwszych papkowatych pokarmów (choć teoretycznie przeznaczona jest dla dzieci od 9 miesiąca). Składa się z podgrzewanej miseczki oraz przykrywki, która również może być wykorzystywana jako dodatkowa miska. Obie posiadają gumowe przyssawki.

Canpol UFO

Wlew zabezpieczony jest specjalnym zamknięciem (trzeba troszkę siły, żeby go otworzyć, więc nie ma obaw, że może zrobić to dziecko). Ze względów bezpieczeństwa lepiej nie wlewać wrzątku, tylko troszkę odstaną już lekko gorącą wodę.


Pojemność miseczki podgrzewanej to 350 ml, a dodatkowej (przykrywki) 500 ml.

Dostępna jest w 4 wersjach kolorystycznych: różowa, pomarańczowa, niebieska, zielona.

Jak Wam się drogie Mamy podoba ta miseczka?

2 komentarze:

  1. A czy ta gumowa przyssawka mocno trzyma się podłoża?bo my mamy jedna taką miseczkę, ale przyssawka właściwie nie trzyma się, a na tym mi właśnie zależało:)Pozdrawiam i zapraszam do nas http://dzidziastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc dość rzadko jej używam, ale jak próbowałam, to na gładkim, równym podłożu trzyma dość fajnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń