13 stycznia 2013

Trafiony zakup

Dzięki niemu mam wszystko pod ręką, wszystko w jednym miejscu i na swoim miejscu :) Po nic nie muszę schylać się do szafki czy szuflady. To zakup, który do dziś mi służy, którego nie żałuję od samego początku, kiedy tylko zobaczyłam go w Internecie :)

Organizer na pieluchy i akcesoria - to rzecz dla mnie niezbędna przy dziecku. Wszystko, co potrzebne mi jest do pielęgnacji mojego malucha jest w jednym miejscu, zaraz na komodzie przy łóżeczku i przewijaku. Idealnie.

Munchkin Diaper Duty Organizer

Organizer posiada dwie przegrody na pieluchy typu pampers oraz 6 małych przegród na akcesoria - w tym jedna zamykana z wyciąganymi (zapachowymi) woreczkami na zużyte pieluchy.

Góra organizera jest podstawką na pojemnik (lub samo opakowanie) z chusteczkami nawilżającymi.

Obecnie, w jednej większej przegrodzie na pieluchy trzymam pudełeczko z patyczkami do uszu. Mogłabym umieścić je w przegrodzie, jak na pierwszym zdjęciu, jednak zapewne osiądzie na nich sporo kurzu.
W pozostałych przegródkach można umieścić (wg uznania) szczotkę do włosów, nożyczki do paznokci, aspirator do noska, wodę morską, kremy, balsamy, oliwki, waciki, itp.

Dla osób, które nie mają gdzie postawić takiego organizera, polecam organizer do przywieszenia na łóżeczku.
Munchkin Diaper Change Organizer

1 komentarz:

  1. swietne organizery, zwlaszcza ten pierwszy. Musze zaraz pogrzebac w internecie :)

    OdpowiedzUsuń