24 marca 2013

Mój 1%

Wypełnianiem PITów nie zawsze zajmowałam się sama. 
Zazwyczaj robił to ktoś za mnie i nie zwracałam dużej uwagi na to, czy dzięki mojemu podatkowi mogę komuś pomóc. 
W tym roku jest inaczej. Nie dam kolejny raz zarobić US dodatkowych pieniędzy. W tym roku mój 1% oddam potrzebującym. Moich bliskich też do tego namawiam, tym bardziej, że to naprawdę nas nic nie kosztuje :) Człowiekowi też jakoś inaczej się w sercu robi z myślą, że taki mały gest, a dzięki niemu ktoś może się uśmiechnąć, spełnić swoje marzenie, dostać potrzebny lek czy sprzęt medyczny; zwierzęta mają gdzie spać i co jeść, itd.
Was też zachęcam - jeśli jeszcze nie wypełniliście swojego PITu, zróbcie to już dziś i nie zapominajcie o potrzebujących! :)


1 komentarz:

  1. Zgadzam się. Lepiej oddać potrzebującym. Taki mały gest, ale jak wiele z nas się na niego zdecyduje może fajnie pomóc;)

    OdpowiedzUsuń