13 marca 2013

Mommy time - sauna dla włosów

Ostatnio nie robiłam nic dla siebie, a moje włosy krzyczą o pomoc.
Co prawda podcięłam je ostatnio jakieś 4 centymetry, ale to nie zmienia faktu, że od 3 miesięcy strasznie mi wypadają. Ponoć po ciąży to normalne, jednak widok szczotki w kłębach włosów po jednym czesaniu jest po prostu straszny. Mam już naprawdę cienkie włosy :(
O ozonowej saunie włosów powiedziała mi mama i to ona też zabrała mnie do fryzjera. 
Sama sauna głęboko nawilża włosy, dzięki czemu stają się bardziej lśniące i elastyczne. Idealna dla polepszenia kondycji włosów po zimie. 
Oprócz tego, wzmaga działanie kosmetyków nałożonych na włosy.
Ja miałam nałożony dodatkowy kosmetyk regeneracyjny. Sauna rozchyla łuski włosów pod wpływem ciepła, dzięki czemu kosmetyk wnika głęboko do włosa z parą wodną i ozonem. Następnie pod wpływem chłodniejszej pary łuski włosów zamykają się. Zabieg sauny trwa ok. 15 minut, po czym spłukuje się nałożoną wcześniej odżywkę.
Włosy po zabiegu są gładkie, łatwiej się rozczesują, są mocniejsze.
Każde mycie włosów wypłukuje cenne składniki odżywcze, które wniknęły we włosy podczas sauny, dlatego zabieg należy powtarzać. Systematyczne korzystanie z ozonowej sauny daje ponoć bardzo dobre efekty.
Ja na pewno spróbuję jej jeszcze nie raz! :)

4 komentarze:

  1. A ja mam dla Ciebie domowy sposób na odżywienie włosów;) Raz na jakiś czas , już według Twojego uznania, rozsmaruj sobie na włosach majonez ( tak, tak zwyczajny majonez), owiń włosy folią lub zwykłą reklamówką i pozostaw na głowie 30-40 min. Po upływie tego czasu umyj włosy raz i po spłukaniu znowu nałóż szampon i umyj ponownie. Ja byłam zadowolona z efektów domowego spa także może i Ty spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również przydałaby się regeneracja włosów - przy dziecku tak naprawdę nie ma kiedy zadbać o siebie. Poza tym ostatnio jedna z ulubionych zabaw mojej córeczki to ciągnięcie mamy za włosy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ile taka przyjemność kosztuje?
    mi po ciąży bardzo wypadały, myślałam ze będę łysa :) na szczęście tak się nie stało! teraz jest różnie raz lepiej raz gorzej, katuje je prostownicą, więc staram się je często odżywiać, ale po zimie jest najgorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sauna to koszt 20 zł. Kosmetyk regeneracyjny - ceny są różne. Ja akurat płaciłam 30 zł :)

      Usuń