09 kwietnia 2013

First tooth!

Dziś się wykluł! Jest już PIERWSZY ząbek!! :))
Tak długo czekaliśmy na ten moment. Z każdym większym wydzielaniem śliny, bacznie obserwowałam i "macałam" dziąsełka Kruszyny, ale na marne.
Jednak dziś, kiedy zobaczyłam, że Mała intensywnie przejeżdża języczkiem po dolnych dziąsłach, zaraz to sprawdziłam. Nic nie wskazywało na żadną niespodziankę - nocka spokojna, płaczu i gorączki nie ma, specjalnie intensywnie nie wkładała ostatnio nic do buzi, a jednak...
Mamy dolną, prawą jedyneczkę!! :)
Jeszcze jest bardzo malutka i ledwo ją widać, ale jest! :)
Wyjątkowa chwila w życiu każdej mamy! :)))

3 komentarze:

  1. Gratuluję!!!To wielka radoć dla mamy-pierwszy ząbek dziecka:)U nas jako pierwsza była lewa dolna jedynka:D a wiesz jak odkryłam że już się wybiła?Bo Rozalia sobie skrobała dziąsełkami moją dłoń, i nagle coś zaczęło mnie tam kłóć:Pi był taki mały ledwo widoczny biały kolec:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Kolejny kamień milowy zaliczony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! Rzeczywiście długo czekaliście i w końcu ząbek jest:) U nas wychodzą całymi grupami, najpierw dwie dolne jedynki, a teraz cztery górne wychodzą..:)

    OdpowiedzUsuń