16 kwietnia 2013

Liebster Blog Award :)

Serdecznie dziękuję Dominique i Nieperfekcyjnej za nominację do zabawy :))
Przepraszam, że tak długo zbierałam się do jej realizacji, ale pogoda za oknem nie sprzyja przesiadywaniu przed komputerem :)
Zasady zabawy:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A więc odpowiadam (najpierw Dominique):

1. Optymistka czy pesymistka?
Staram się być optymistką, choć różnie bywa.

2. Lubisz pomagać?
Lubię :)

3. Ulubiona pora roku?
Wiosna i lato

4. Kto jest Twoim autorytetem / mentorem ( jeśli posiadasz )?
Raczej nie posiadam 

5. Jedna zaleta?
 Hmm...

5.Jedna wada?
 Za bardzo się wszystkim przejmuję.

6. Co daje Ci prowadzenie bloga?
Lubię dzielić się tym, co robię, a jeśli komuś może to pomóc lub podpowiedzieć pewne rzeczy to tym bardziej mnie to cieszy.

7. Łatwo wyprowadzić Cię z równowagi?
Zdarza się, że tak,

8. Domatorka czy imprezowiczka?
Teraz już zdecydowanie domatorka :)

9. Ulubiony owoc?
Truskawusia :)

10. Co cenisz w innych?
Szczerość i lojalność

11. Spełniasz swoje marzenia?
Moje największe marzenie już się spełniło :)


Odpowiedzi na pytania Nieperfekcyjnej:

1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bo lubię dzielić się z ludźmi tym, co mnie interesuje, bawi, martwi i przynosi radość :)
  
2. Co zawsze poprawia Ci humor?
Uśmiech mojej Kruszyny!
3. Jakie jest motto, którym kierujesz się w życiu?
Carpe Diem i Lepiej żałować, że się spróbowało niż żałować, że się nie spróbowało.
 
4. Na kogo zawsze możesz liczyć?
Rodziców i partnera
5. Co sprawia Ci największą radość w życiu?
Wychowywanie mojej córki i robienie tego, co lubię

6. Co jest dla Ciebie najważniejsze rodzina czy praca?
Rodzina

7. Jaki jest kraj, który chciałabyś odwiedzić?
Hiszpania i Indie
 
8. Czym dla Ciebie jest moda?
Hmm... Stylem życia.
 
9. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
Gumisie :)
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna i lato 
11. Jakie są Twoje ulubione owoce?
TRUSKAWKI! Arbuzy i gruszki :)

Moje nominowane blogi (tylko 5, jako że jestem na początku swojej blogowej drogi):

A oto moje pytania:

1. Tytuł Twojej ulubionej książki?
2. Jakie jest Twoje hobby?
3. Co podoba Ci się w sobie najbardziej?
4. 3 najważniejsze zasady, którymi kierujesz się w życiu?
5. Horror czy komedia?
6. Zawsze chciałam/em być...
7. Lubisz swoją pracę?
8. Jakie smaki  powodują rozkosz Twojego podniebienia? :)
9. Jakie są Twoje sposoby na kreatywne spędzanie wolnego czasu?
10. Twój największy w życiu sukces?
11. Słodkie czy słone?
 
Udanej zabawy!! :)

5 komentarzy:

  1. Fajne są takie zabawy ze względu na możliwość poznania siebie nawzajem jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za nominację;)Postaram się odpowiedzieć na pytania przy najbliższej okazji;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, baaaaaaardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wzięcie udziału w zabawie i odp;))

    OdpowiedzUsuń