25 kwietnia 2013

Zapalenie piersi

Stało się... Mała od kiedy ma już jednego ząbka, intensywnie go używa. 
Przy karmieniu piersią też. Ostatnio boleśnie mnie ugryzła i dostałam zapalenia piersi. 
Wczoraj wieczorem dostałam gorączki i dreszczy; pierś była cała gorąca, twarda i czerwona.
 Mała odessała ją trochę, ale szybko przy niej zasnęła.
Dziś już jest trochę lepiej, ale pierś wciąż boli :( Pomagam sobie Paracetamolem i okładami z kapusty. 
Mam nadzieję, że to szybko minie i nie będę musiała zgłosić się do lekarza.
Ostatnią rzeczą jakiej bym teraz chciała to odstawić Małą od piersi...

Czy Wam też przytrafiło się zapalenie piersi? Jak sobie z nim radziłyście?

2 komentarze:

  1. Kochana działaj, odciągaj pokarm, masuj pierś, ja proponowałabym iść nawet do lekarza, po swoich przeżyciach z zapaleniem piersi wolę dmuchać na zimne! Trzymam kciuki, daj znać co i jak!

    OdpowiedzUsuń
  2. WYRÓŻNIENIE - The Versatile Blogger! Gratuluję i zapraszam do mnie po szczegóły:
    http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2013/04/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń