14 maja 2013

Zakupowe łupy :)

Wpadłam ostatnio do kilku moich ulubionych sklepów i 
oczywiście wybrałam Kruszynie kilka rzeczy. 
Oto i one :)

KIK - o ile dobrze pamiętam
Pepco

H&M

C&A - Dwupak kosztował ok. 13 zł, więc się opłacało :) Mam takie jeszcze w kolorze różu. Idealne na ciepłe dni.
F&F - cena pary ok. 24 zł.

C&A - 12,90 zł
Pepco - cena ok. 15-20 zł
Pepco - 4,99 zł
 W F&F zakupiłam również legginsy, dwa dwupaki, bo były w ładnych kolorach. Na ciepłe dni, do tuniki czy koszulki są super! :) Poza tym znalazłam w Pepco upragnione rampersy z krótkimi rękawkami i nogawkami, bo jak na złość, w żadnych innych sklepach nie było, a jeśli już, to w kolorze niebieskim...
Rampersy świetnie służą nam zarówno do zabawy w domu, jak i do spania. Mamy bardzo ciepło w mieszkaniu, kiedy za oknem są wysokie temperatury, więc oprócz krótkich body, rampersy są bardzo dobrym rozwiązaniem :)

 Jeśli chodzi o sklep Pepco, muszę powiedzieć, że zaskoczyły mnie tam ostatnio metki ubrań, na których jest napisane "Made in India" czy "Made in Bangladesh". Tkaniny są delikatne, miękkie i dość dobrej jakości.
Czasami w dużych sieciówkach i markowych sklepach otrzymujemy produkt "Made in China" - niestety....

5 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam Pepco i uważam, że ciuszki zakupione tam są bardzo dobrej jakości i do tego są tanie:) A już rzeczy dla dziewczynek to mają przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo piękne zdobycze:) Mnie się wydawało, że na sezon wiosna-lato jesteśmy przygotowane, a tu nagle okazuje się, że stale czegoś brakuje, albo dziecko wyrasta. Jednak jak tu nie kupować kiedy maleńkie ubranka takie śliczne:) Wszystkie te sklepy również odwiedzam. Buciki są przecudne, przy najbliższej okazji sprawie podobne mojej córci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka w grochy cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te ubranka! buciki słodkie, też lubię Pepco.
    A sobie coś kupiłaś? Mama nadzieje, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko buty :) ale i tak jestem zadowolona z zakupów :)

      Usuń