02 sierpnia 2013

Before I'll go on vacation...

Zbliża się sobota, więc to mój ostatni post przed wyjazdem nad morze :)
Jednak nie o wakacjach dziś będę pisać.

Przez ostatnie dni w mediach wiele słyszało się o różnych katastrofach, wypadkach, a przede wszystkim o dzieciach, którym stała się krzywda.
Nie wiem jak Wy, ale jestem bardzo mocno poruszona tą ludzką znieczulicą, niesprawiedliwością, jaka dotyka te małe aniołki. Patrzę na moje śpiące właśnie dziecko i zastanawiam się, jak ktoś może swoje własne dziecko tak bardzo skrzywdzić? Jak może odbierać mu dzieciństwo, jak może odbierać mu prawo do życia, głodzić, znęcać się nad nim? No powiedzcie JAK?

Po co w takim razie ludzie decydują się na dziecko? Jest tak wiele możliwości, by było szczęśliwe z innymi ludźmi, niż nieszczęśliwe i skazane na śmierć z jego biologicznymi rodzicami.

Może to głupie, ale czasami chciałabym, by przed zajściem w ciążę i posiadaniem potomstwa, rodzice przechodzili testy psychologiczne i byli badani przez specjalistów... Tak trudno niektórym, dobrym ludziom mieć dzieci czy chociażby zostać rodziną zastępczą, a takie patologie bez problemu zostają rodzicami.
Może tragedii z udziałem dzieci byłoby wtedy mniej?  Sama nie wiem

Wiem jednak, że nie możemy zostać obojętni na los naszych małych milusińskich! Jeśli widzimy, że dzieje im się krzywda - reagujmy! Nie zamykajmy oczu na zło, nie bójmy się działać. 

Dzieci, jak nikt inny, zasługują na to, by być SZCZĘŚLIWE!




2 komentarze:

  1. Tyle tego ostatnio w mediach :(. Może te testy to nie taki zły pomysł...
    A teraz coś przyjemniejszego! Otrzymujesz ode mnie nominację do Liebster Blog Award! http://mamineskarby.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to napisałaś!
    ja mam łzy w oczach jak słyszę o takich wydarzeniach, nie potrafię sobie wyobrazić jak takim bezbronnym istotą można robić krzywdę!

    OdpowiedzUsuń