03 września 2013

First birthday!

To już ROK!!!
22 sierpnia 2012 przyszła na świat moja mała Kruszynka!

Czy tylko mi tak szybko on zleciał? Czy każda mama rocznego bobaska ma takie same odczucia?

Jak dziś pamiętam ten dzień - był ciepły, słoneczny i zaczął się bardzo wcześnie. 
Tak, jak tegoroczny 22 sierpień :)
Tyle się wydarzyło w ciągu tego roku, ale wszystko to będzie i jest dla mnie najwspanialszym i najbardziej niezapomnianym okresem, który odmienił moje życie! W zasadzie mogłabym napisać wszystko dokładnie to samo, co tutaj :)

Życzeń dla mojej dziecinki mam oczywiście mnóstwo, ale najbardziej chciałabym, żeby była w życiu szczęśliwa i spełniała swoje marzenia. Resztę życzeń zachowam dla siebie :)

Kruszynka miała dwa "przyjęcia" urodzinowe :) Jedno z dzieciaczkami, drugie z rodziną i chrzestnymi. Z tego względu miała także dwa torciki urodzinowe :)

Torcik dla dzieci :) Mały, skromny i przepysznie owocowy :) Robiony na zamówienie.


A to tort wykonany przeze mnie dla mojej kochanej Solenizantki :)
Obiecałam sobie, że na pierwsze urodziny sama zrobię tort z masą cukrową. Torcik przełożony był masą truskawkową, obłożony lukrem w kolorze ecru. Ozdoby na torcie są gotowe do przyklejenia. Po bokach przykleiłam także powycinane z reszty masy serduszka.



Tak wyglądał w środku :) 



Oba przyjęcia bardzo się udały :)
Wszyscy zadowoleni, a mama chyba najbardziej, że mimo tylu przygotowań i odrobiny stresu, wszystko wyszło tak, jak powinno, było smacznie i zabawnie :)

2 komentarze:

  1. Najserdeczniejsze życzenia dla Kruszyny!! Widzę, że tort się udał, na pewno był pyszny:) Moje odczucia są bardzo podobne... nie wiem kiedy u nas minął ten rok... ale był dla mnie bardzo ważny i szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione życzenia urodzinowe dla Kruszyny!
    ja też zawsze robię dwa przyjęcia, tzn cztery nawet :) torty wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń